Subject: Projekteerimistingimuste taotlus (Põhja-Pärnumaa vald)
From: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 08:57:08 +0200

Tere,

Põhja-Pärnumaa vald on meilt tellinud Jussilepiku tänava rekonstrueerimise
projekti. Selline tänav ristub kõrvalmaanteega 19240 Vändra – Vihtra selle
km 0.933 positsioonil.

Projekti raames tuleks meil rekonstrueerida tänav ja ristumine riigiteega.
Tõenäoliselt tekib vajadus ka pikendada truupi ja ehitada kurviraadiused
laiemaks. Palume, et väljastaksite meile tehnilised tingimused
projekteerimiseks. Manuses on ka skeem rekonstrueeritavast tänavast ja
selle ristumiskohast Vändra – Vihtra maanteega.

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
http://www.trev2.ee/
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$>

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | skypeID: mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!